Bugetele de marketing, definite ca procent din veniturile și cheltuielile companiilor, au crescut la un nivel record în timpul pandemiei de coronavirus, pe măsură ce brandurile investesc în marketing pentru a păstra clienții și a construi valoarea mărcii.

Cheltuielile de marketing ca procent din bugetele totale ale companiilor americane au crescut la 12,6% în luna mai; în creștere de la 11,3% în ianuarie 2020, cea mai mare creștere din ultimii zece ani. Până acum, cel mai mare nivel a fost înregistrat în ianuarie 2016, când au atins 12,1%.

În mod similar, cheltuielile de marketing ca procent din venitul unei companii au crescut la 11,4% în luna mai, cu mult peste procentul de 8,6% înregistrate în ianuarie și 9,3%  înregistrat în ianuarie 2014.

Creșterea reflectă creșterea importanței marketingului în timpul pandemiei. Doar unul din 10 subiecți (11,1%) consideră că marketingul a scăzut în importanță, 26,5 % cred că nu a existat nicio schimbare, în timp ce 62,3 % cred că a crescut în importanță.

Sursa