Impactul pozitiv al familiei reunite a contribuit la diminuarea efectelor negative ale acestei perioade, potrivit lui Cristian Stancu (foto), Manager, Remarks Studio.

”Pentru mine, cel puțin, perioada pandemiei a fost ca una de sărbători, mai că imi venea să cumpăr brad. Singurele perioade când familia se reunește – unii dintre copii fiind la internat, la studii”, a explicat Stancu, într-un interviu pentru marketingmanager.ro.

Mai puțin și mai bun

”Faptul că atât comunicarea, cât și meetingurile sau eventualele prezentări cu clienții s-au diminuat, în acea perioadă, ne-a permis să ne concentrăm mai mult pe proiectele existente, să lucrăm mai relaxat și sper că rezultatele muncii noastre asupra brandurilor lor să se vadă în viitorul nu prea îndepărtat. Cu alte cuvinte, mai puțin și mai bun”, a spus antreprenorul.

”Bineînțeles că modificarea mijloacelor de comunicare, lipsa meetingurilor face to face ne-au afectat, astfel încât, în prima perioadă, ne-am trezit, uneori, că nu am înțeles pe deplin așteptările clienților, comunicarea în mijlocul echipei nu a mai fost la același nivel, dar am încercat să învățăm și din acea nouă comunicare la distanță, astfel încât să ne îmbunătățim abordarea. Cu siguranță că telemunca afectează modul în care cu toți operăm, atât în rândul clienților, cât și în interiorul agenției, dar cred că deja ne-am obișnuit, într-o oarecare măsură, și, cu siguranță, ponderea acesteia în viitor va crește, iar implicațiile mi se par, în mare parte, pozitive, atât din punct de vedere profesional, cât și personal, work life balance clar s-a îmbunătățit”, a mai arătat Cristian Stancu.

Planurile din viitorul apropiat

Câteva relansări de produse în piața farma, lansarea unei mărci noi în fmcg (engl. fast-moving consumer goods), proiect la care lucrează de peste șase luni, sunt doar câteva dintre planurile Remarks Studio pentru perioada următoare.

Remarks Studio este un studio de creație specializat pe identitate, marcă și produs.

Fondat de 2 parteneri, fiecare cu peste 20 de ani de experiență în marketing (FMGC și pharma) și graphic design, își propune să ajute antreprenorii să-și dezvolte mărcile  în contextul dinamic al pieței din România.