Tot ceea ce credeam că știm despre comportamentul consumatorului s-a schimbat în 2020. Toți anii noștri de urmărire atentă a valorilor și optimizarea campaniilor prin e-mail s-au întors brusc, lăsându-ne să navigăm în ape total neexplorate într-o încercare disperată de a rămâne pe linia de plutire în timpul unei crize globale fără precedent.

Pe măsură ce a urmărit tendințele de e-mail ale clienților și ale afacerilor, echipa de la Validity a început să observe o schimbare în comportamentul de marketing prin e-mail. Bugetele au trecut la digital, activitatea destinatarului s-a schimbat, iar volumul a crescut mult.

În fiecare lună, au difuzat cele mai recente descoperiri într-o serie numită State of Email Live, primind oaspeți din întreaga industrie pentru a analiza modul în care se schimbă e-mailul și unde poate ajunge.

Concluziile au fost compilate într-o singură resursă cuprinzătoare pe care specialiștii în marketing o pot folosi ca punct de referință al performanței lor în 2020, o trambulină în 2021 și un compendiu al celor mai utile acțiuni în acest an de vârtej.

  • Cum au reacționat expeditorii la diferite etape ale pandemiei?
  • Ce impact au avut comenzile de la domiciliu asupra ratelor de deschidere și de click?
  • Sărbătorile tradiționale cu volum mare de e-mail vor fi vreodată la fel?
  • Cum concurezi într-o căsuță de e-mail din ce în ce mai aglomerată?

Explorați răspunsurile la aceste întrebări și multe altele în ghidul DISRUPTION: How the 2020 Pandemic Changed Email. Poate fi descărcat de aici, pe baza completării unui formular.