Brandurile trebuie să se gândească din nou la modul în care măsoară succesul digital pe site-uri web și aplicații, deoarece cookie-urile terților și alte mecanisme de urmărire sunt eliminate treptat. Modul în care specialiștii în marketing creează publicitate personalizată și experiențe pe parcursul călătoriei consumatorilor vor trebui să se bazeze mult mai mult pe date.

Pe data de 22 iulie, începând cu ora 10.00 are loc webinarul How brands can control their data destiny, unde specialiștii în marketing vor discuta despre ce trebuie să facă brandurile în viitor pentru a avea succes:
• Cât de mult trebuie să înțeleagă specialiștii în marketing despre schimbările tehnologice și de piață în curs de măsurare digitală?
• Ar trebui să împingă și mai mult cheltuielile către grădinile zidite sau să vină cu strategii alternative pentru a se asigura că sunt prezenți într-o gamă diversă de suporturi media?
• Cum pot datele proprii ale mărcilor să le ajute să-și înțeleagă mai bine clienții – și de ce au nevoie pentru a le face utile pentru achiziție și păstrare?

Evenimentul este gratuit iar înscrierile se pot realiza aici.