Atragerea prospecților către website și determinarea lor să acționeze este o treabă extrem de solicitantă din două motive:

1. Optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare necesită o mulțime de resurse și prezintă provocări tehnice majore, deoarece Google și omologii săi continuă să își actualizeze și să modifice algoritmii.

2. Chiar dacă sunteți capabil să atrageți trafic către site în mod consecvent, conversia prospecților în clienți devine din ce în ce mai dificilă, deoarece consumatorii devin mai familiarizați cu tacticile de generare a cererii – și, prin urmare, sunt mai puțin probabil să se despartă de informațiile lor de contact, cu excepția cazului în care au un stimulent puternic pentru face acest lucru.

În această carte electronică, se analizează cele mai eficiente strategii de conversie a prospecților în clienți. De asemenea, se definesc termenii importanți, identifică indicatorii cheie de performanță și se furnizează statistici care întăresc importanța segmentării, alimentării și distribuirii conținutului util care transformă prospecții promițători în clienți fideli.

Ghidul poate fi descărcat de aici, după completarea unui formular de înregistrare.