Pentru multe agenții, mari sau mici, îmbunătățirea eficienței echipei și îmbunătățirea relației client-agenție nu sunt niciodată ușor de realizat. O platformă de comunicare vizuală puternică, cuprinzătoare, precum Canva, poate ajuta agențiile să acopere toate bazele și să rămână agile. Fie că este vorba de prezentări pentru a câștiga afaceri noi, de accelerarea creării de conținut, de împuternicirea clienților să rămână fideli sau de inspirația membrilor echipei să lucreze productiv, instrumentele integrate Canva și capabilitățile de proiectare permit agențiilor să facă toate acestea și multe altele.

Înființată în 2012, agenția de creație Hero Creative, este pasionată de oferirea unei experiențe de brand care depășește cu mult așteptările și obiectivele clienților lor. Când Covid a apărut în ianuarie 2020 și a forțat schimbări la nivel mondial,  a afectat multe agenții, companii și organizații. Din fericire, Hero Creative avea la dispoziție aproape toate sistemele sale în digital iar migrarea către online s-a putut realiza fără probleme. Dar cu restricțiile în vigoare, activități creative de producție, cum ar fi filmarea video și fotografia, una dintre părțile esențiale ale afacerii lor, au fost anulate.

În general în industria de publicitate, mass-media și marketing, partea vizuală reprezintă un element vital al companiei. Mark Davis, care conduce atât partea creativă a afacerii, cât și managementul clienților și procesul de prezentare a propunerilor, crede foarte mult în puterea cuvântului și în crearea de conținut vizual captivant.

Pentru a crea acest tip de conținut vizual, prezentări pentru clienți și grafică personalizată Mark a folosit diverse platforme și programe complexe de proiectare. Dar aceste platforme nu ofereau posibilitatea echipei de a colabora pentru un proiect în același timp. Totul trebuia făcut manual și lent.

Unul dintre clienții lui Mark a menționat Canva for Enterprise în timpul unui eveniment. În scurtul timp, Mark s-a interesat și a fost uimit de viteza, simplitatea și eficiența creării în Canva.

Am fost sincer plăcut surprins. Am continuat să configurez elementele de brand ale clientului meu, cum ar fi fonturile, sigla și culorile lor. În câteva clicuri, postarea a fost gata de urcat pe rețelele sociale. Canva reinventat modul în care comunicăm și exprimăm ideile și opiniile noastre cu oamenii și clienții noștri. Ne-a transformat capacitatea de a accelera proiecte și de a le face într-un mod foarte eficient.

Colaborarea mai rapidă, mai inteligentă și mai bună

Pentru început, lucrul în tandem cu echipa sa a devenit un proces continuu, deoarece mii de șabloane ale Canva susțin colaborarea în timp real. Toată lumea putea co-crea cu ușurință, proiecta, oferi feedback sau pune întrebări prin comentarii live. Permițând tuturor să facă acest lucru, echipa a putut împărtăși idei într-un mod semnificativ.

Mark afirmă că: „Întrucât membrii echipei pot colabora în cadrul platformei, dacă designerul nostru are nevoie să facă modificări sau schimbări, le poate face cu ușurință din mers”. În doar câteva clicuri, capacitățile Canva au redus schimburile înainte și înapoi și au economisit timp, permițând membrilor să se concentreze pe joburile mai importante pentru alți clienți, cum ar fi activitatea de identitate a  brandului.

Impactul asupra Hero Creative de când au început să lucreze în Canva a fost pozitiv. Agenția a asigurat două contracte mari, a economisit 160 de ore, a redus cheltuielile pentru alte programe și a redus până la 32.000 USD din costurile de operare, făcând din Canva o rentabilitate semnificativă a investiției (ROI) în cărțile lui Mark.

Canva ne-a ajutat să economisim timp și să facem compania profitabilă, astfel încât să ne permitem să dăm  din profitul nostru unor cauze caritabile și să ne plătim mai mult personalului nostru”, conchide Mark.