Platforma digitală a comunității de marketing, MarketingManager.ro, organizează joi, 18 iunie, începând cu ora 16,00, webinar-ul Customer Experience in … 2030. Sunt invitați toți cei care doresc să afle despre așteptările consumatorilor și o perspectivă asupra anului 2030.  Discutăm cu experți consacrați din România, și vrem să aflăm ce soluții au brandurile la dispoziție pentru a trece prin schimbările în loialitatea și încrederea consumatorilor în mediul digital. Partenerul evenimentului este SAS.

Dezbaterea va avea ca punct de pornire un sondaj realizat de SAS și Futurum Research în rândul a peste 4.000 de consumatori și branduri din toată lumea, pentru a înțelege ce anume definește o experiență de impact pentru clienți în prezent și cum va evolua această definiție până în 2030.

Discuțiile vor fi de tip panel, iar speakerii acoperă o plajă variată de industrii: energie, banking, IT&C, servicii. Moderatorul evenimentului este Dragoș Stanca, fondator al Upgrade100 și președinte al BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia).

Detalii suplimentare și formularul pentru participare gratuită, aici: https://www.marketingmanager.ro/webinar/