Daniela Dumitrașcu, managerul care a ocupat în perioada 2010-2014 poziția de Director de Marketing în cadrul producătorului de lactate Delaco, a revenit în companie. Astfel, Daniela a preluat la începutul lunii august funcția de Director de Marketing.

Daniela are o experiență de peste 13 ani în industria bunurilor de larg consum, activând în cadrul unor companii cu notorietate, precum Mondelez, Heidi Chocolat sau Delaco. În cadrul Mondelez Daniela a ocupat mai multe poziții din cadrul departamentelor de marketing, în timp ce în cadrul Heidi Chocolat, aceasta a fost la conducerea departamentului, în perioada 2015 -2019.

Delaco este unul dintre cei mai mari jucători în piața românească de brânzeturi, distribuind local branduri precum  Delaco, Apetito sau Del, dar şi brandul de unt Lurpak și cafeaua ready-to-drink Starbucks.

Din 2018, compania este deținută 100% de grupul francez Savencia (fostul Bongrain), după ce francezii au achiziționat pachetul minoritar de acțiuni de 28% care le rămăsese fraților Tudor și Dragoș Comăniciu, fondatorii acestui business.

Delaco a raportat pentru 2018 o cifră de afaceri de 387 de milioane de lei, în creștere cu 5% față de anul precedent, în timp ce profitul a fost de 9,8 milioane de lei, în ușoară creștere față de 2017, arată datele de la Ministerul de Finanţe.