Istoria brandului își are rădăcinile la sfârșitul secolului al XIX-lea, când Luigi Lavazza, un antreprenor italian a cumpărat o alimentară în Turin, în Via San Tomasso, unde pe lângă produsele specifice, a început prăjirea cafelei. Afacerea s-a transformat în timp într-o companie care a depășit granițele țării și a început livrarea cafelei în toată lumea.

În fiecare an se beau, numai în Italia, 14 miliarde de cești de espresso Lavazza. Fideli brandului lor național, italienii au devenit în timp adevărați consumatori instruiți și avizați, asta și datorită faptului că Lavazza s-a implicat, un urmă cu două decenii, în educația pe tema cafelei, primul centru de instruire fiind deschis în 1979.

În prezent, linia Lavazza utilizează materie prima din plantații certificate din America și Asia. Produsele sale sunt întotdeauna în primele poziții în clasamentele din lume în ceea ce privește calitatea, consemnează Lavazza Firma România. Așadar, italienii sunt adevărați experți ai cafelei, chiar dacă materia prima vine de pe alte continente. Ei au reușit să-și perfecționeze etapele de prăjire și de preparare pentru care se bucură acum de notorietate la nivel mondial.

Care sunt calitățile Lavazza

Conform unui studiu din 2020, 25.8% dintre români își comandă cafeaua de pe internet, iar procentul a crescut cu siguranță în perioada pandemiei. Foarte mulți dintre aceștia preferă brandul Lavazza, fie că o aleg măcinată, boabe sau sub formă de capsule de cafea.

Acestea din urmă sunt cele mai noi dintre produsele companiei și sunt adaptate special pentru aparate de cafea Lavazza.

Principalele calități punctate în ratingurile acordate de consumatori se referă la faptul că această cafea prezintă un raport excelent calitate-preț și nu numai în ceea ce privește Lavazza România ci peste tot pe Glob.

Compania a trimis și primul espressor în spațiu, numit ISSpresso, care îi ajută pe astronauții de pe Stația Spațială Internațională să se bucure de gustul deosebit al acestei băuturi revigorante.

Lavazza este prezența în peste 90 de țări și are peste 20 de birouri în Italia și în toată lumea. Tradiția să de peste 100 de ani o face o companie de referință în industria cafelei. Succesul ei nu a venit peste noapte, dar cu siguranță dovedește că, prin muncă și căutarea unor permanente metode de îmbunătățire, se poate face performanță în orice domeniu.