Deloitte a fost desemnat cel mai valoros și mai puternic brand din lume în domeniul serviciilor comerciale pentru al treilea an consecutiv, conform raportului Global 500 2021, lansat de Brand Finance, firma independentă de consultanță în evaluare și strategie de brand recunoscută la nivel global. Topul este alcătuit pe baza valorii totale și a forței brandului, calculate cu ajutorul unor analize privind investițiile de marketing, percepția brandului în rândul clienților, angajaților și al altor părți interesate (stakeholder equity) și de performanța de piață a businessului.

Cu o valoare a brandului de aproximativ 26,7 miliarde de dolari americani, Deloitte se află pe primul loc în topul celor mai valoroase branduri de servicii comerciale și, implicit, în topul brandurilor de servicii profesionale. În ceea ce privește forța brandului, Brand Finance a calculat un scor BSI (Brand Strength Index) de 91 din 100 și a atribuit Deloitte ratingul maxim, AAA+. De asemenea, Deloitte se află pe locul al șaselea în clasamentul global al celor mai puternice branduri din toate domeniile.

Raportul subliniază că, în ciuda faptului că 2020 a fost un an plin de incertitudine și tumultuos pentru segmentul serviciilor comerciale, Deloitte a raportat creștere a businessului. Conform rezultatelor pentru anul financiar care s-a încheiat la 31 mai 2020, veniturile globale agregate ale Deloitte au crescut pentru al 11-lea an consecutiv, ajungând la nivelul record de 47,6 miliarde de dolari americani. Toate liniile de servicii ale firmei – Audit și servicii conexe, Consultanță, Consultanță financiară, Consultanță în managementul riscului, Servicii fiscale și juridice – au raportat creșteri în perioada menționată.

„Deloitte a aniversat 175 de ani în 2020 și suntem mândri să fim nu doar cea mai veche, ci și cea mai mare firmă de servicii profesionale integrate din lume. România a contribuit la performanța globală a Deloitte în ceea ce privește brandul și rezultatele financiare prin creșterea veniturilor, proiecte și abordări inovatoare care sunt implementate la nivel regional și chiar global și prin dezvoltarea susținută a competențelor echipei noastre, care a ajuns la 2.000 de angajați în toate entitățile Deloitte prezente în țara noastră”, a declarat Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.