Brandurile de produse alimentare și de igienă au beneficiat cel mai mult de pandemia Covid-19. Potrivit studiului Kantar „Brand Footprint”, care analizează comportamentul real de cumpărare al peste un milion de cumpărători, brandurile de igienă Dettol, Vim și Lifebuoy au fost, anul trecut, mărcile cu cea mai rapidă creștere din lume. Toate cele branduri mai sus amintite au crescut cu peste 15%, Dettol înregistrând o creștere de 39%.

În ansamblu, 29 dintre cele mai mari 50 de mărci FMCG din lume au înregistrat creșteri, pe fondul timpului tot mai mare petrecut acasă, în pandemie.

Coca-Cola rămâne cel mai des selectat brand pentru al 9-lea an la rând; numărul de ori în care a fost selectat la cumpărături a crescut, la nivel global, cu 4% față de anul anterior la 6,5 ​​miliarde de euro, pe baza vânzărilor de produse alimentare la domiciliu. Cu toate acestea, vânzările în afara casei au scăzut cu 20%.

În topul primelor branduri selectate la cumpărături se află Colgate, Lifebuoy, Maggi și Lays.

Studiul complet Kantar aici.