Există încă persoane care nu fac deosebirea între o agenție de marketing și o agenție de marketing online. În ciuda naturii similare a beneficiilor, cele două sunt semnificativ diferite una de cealaltă, având strategii diferite.

Agențiile de marketing online pot părea în continuare o inovație. Cu toate acestea, au apărut de ceva vreme, odată cu creșterea internetului, oferind noi posibilități de promovare a serviciilor.

La început, agențiile digitale erau agenții de publicitate / comunicare care operau pe web. De-a lungul anilor, digitalul s-a dezvoltat. Astăzi, o agentie marketing online este responsabilă pentru crearea, promovarea și susținerea activităților mărcii pe web.

De ce să apelezi la serviciile unei agenții de marketing online?

Un site web care promovează conținutul unei companii este un proces esențial astăzi. Fără acesta, este greu ca o afacere să fie luată în serios. Rețelele care reunesc web oferă posibilități unice de marketing și comunicare între o companie și clienții săi. Un site web bine poziționat va fi vizibil pentru mulți potenţiali clienți.

De asemenea, este importantă derularea campaniilor de publicitate / comunicare bine gândite în rețeaua web. Cele mai populare sunt cele care utilizează Google Adwords și SEO. Multe agenții iau în considerare și alte instrumente – blogurile sau rețelele sociale sunt modalități excelente de a sprijini eficiența unei campanii de publicitate online.

O agenție digitală creează, de asemenea, magazine online, site-uri de prezentare, precum și conținut. Pe lângă implementarea lor, agenția se poate ocupa și de funcționarea lor, de exemplu, răspunzând solicitărilor clienților și creând oportunități atractive pentru anumite produse. Toate aceste activități vizează în mod evident creșterea vânzărilor de servicii și promovarea constantă a produselor.

Oferta unei agenții web se adresează atât companiilor, cât și persoanelor care desfășoară activități independente, indiferent de sectorul lor de activitate. Internetul oferă posibilități excelente și o ușurință incredibilă de contact cu potențialii clienți.

Agenție de marketing tradiţională

Odată ce un brand este recunoscut, acesta plătește pentru a se asigura că reputația sa este menținută. Pentru a crește vânzările de servicii și a lărgi grupul de clienți, se impune colaborarea cu serviciile unei agenții de marketing. Specialiștii vor putea crea o reclamă sau chiar o întreagă strategie de serii de reclame care vor fi apoi difuzate la televizor, radio sau presă.

Echipa care lucrează la strategia publicitară colectează toate informațiile necesare cu privire la produsul sau serviciile companiei și, pe această bază, întocmește un plan de acțiune: cui ar trebui să se adreseze serviciul, cât de de des să fie prezentat, ce mediu să se aleagă etc. La crearea anunțului, agenția și clientul lucrează constant împreună. Abia după acceptarea anunțului, acesta este publicat.

Publicitatea este foarte importantă în ziua de astăzi. Aceasta industrie penetrează toate aspectele vieţii de zi cu zi. Pentru asta, trebuie aleasă metoda de marketing preferată: se preferă puterea internetului pentru promovare sau se doreşte extinderea activităților, ajungând la public prin intermediul mass-mediei tradiționale? De amintit că, puterea internetului este enormă – creează multe posibilități de atingere a publicului țintă, chiar mai bine decât folosirea mass-mediei tradiționale.