Directorii executivi cu experiență în marketing au o reputație generală mai bună decât liderii de afaceri din aproape toate celelalte domenii, inclusiv cei cu experiență în finanțe, inginerie și economie, potrivit noilor cercetări.

Directorii de marketing au un scor global de reputație de 8,32, conform datelor din Top 100 Brand Guardians Index. Acest lucru îi pune pe directorii de marketing în fața celor cu experiență în finanțe (8.21), inginerie (8.19), informatică (7.89) și economie (7.80).

Când vine vorba de reputația generală, directorii executivi de marketing vin pe locul doi doar pentru cei cu studii în drept, care au un scor de 8,58.

În comparație cu directorii executivi din alte medii, foștii specialiști în marketing au un scor deosebit de bun pentru deoarece sunt responsabili social și promovează diversitatea și incluziunea (ambii 42%).

În comparație cu un CEO cu experiență în drept, unde doar 36% dintre foștii avocați înțeleg importanța responsabilității sociale. Un CEO cu istoric de marketer obține, de asemenea, un scor înalt atunci când vine vorba de implementarea unei strategii puternice și a unei viziuni pe termen lung (44%). Doar directorii executivi din domeniul finanțelor obțin un scor mai mare la 45%.

De asemenea, foștii marketeri ajung aproape de vârf atunci când vine vorba de înțelegerea importanței mărcii și reputației pentru organizație (44%), după directorii executivi de finanțe cu 46% și directorii economici cu 45%.

Sursă: Brand Finance