Disney, Hilton, Southwest Airlines, Accor și consiliul de turism al statului California au dezvoltat conținut și campanii pentru Pinterest, deoarece platforma a văzut un interes crescut pentru călătorii în timpul verii. Căutările pe Pinterest pentru „sfaturi de camping” au crescut cu aproape 1.300% în iunie fașă de anul trecut, deoarece tot mai mulți americani caută idei de călătorie care ar permite distanțarea socială.

Căutările pe Pinterest pentru „rute de călătorie” au crescut cu aproape 250%, mai mult decât saltul de 89% pentru „călătorie în toată țara”, creșterea cu 60% pentru „parcuri naționale” și 41% pentru „week-end la lac”. În timp ce cercetarea legată de călătorii s-a concentrat pe călătoriile rutiere, Pinterest a înregistrat, de asemenea, un salt de 260% în căutările pentru „locuri de vacanță” și o creștere de peste 170% a căutărilor pentru „esențiale pentru avion”.

Brandurile au avut tendința de a promova călătorii care respectă recomandările de sănătate și siguranță în timpul pandemiei, mai degrabă decât să ofere cele mai noi oferte de călătorie. Cu toate acestea, mărcile de călătorii împărtășesc și conținut despre „vacanțe de vis” pentru a ajuta utilizatorii Pinterest să-și planifice o revenire la normal, potrivit Pinterest.

Sursa