Legile GDPR pun în evidență cererea tot mai mare de confidențialitate din partea clientului. Însă respectarea GDPR are provocări majore pentru marketeri, care pot afecta experiența utilizatorilor. Cum pot marketerii aborda legile de confidențialitate ca o oportunitate de a încânta clientul?

Cum pot marketerii să creeze centre de preferințe care nu nu numai că sunt conforme, ci permit utilizatorilor să își personalizeze experiența de utilizare și să vă ofere datele de care aveți nevoie pentru a oferi o mai bună experiență?

Sesiunea organizată pe 28 iulie va răspunde la aceste întrebări și va arăta cum să creați experiențe de marketing centrate pe utilizator, care să respecte și legile de confidențialitate.

Puncte cheie:

  • veți înțelege cele mai recente legi de reglementare a confidențialității cu impact asupra marketingului
  • veți descoperi cum să creați experiențe de utilizare conforme, orientate către utilizator și către marcă
  • veți afla cum să vă pregătiți pentru drepturile consumatorilor de a solicita, șterge și renunța la vânzarea de informații personale
  • veți vedea exemple de confidențialitate ca avantaj de marketing și diferențiator competitiv

Speakeri:

  • Zachary Faruque, Marketing Solutions Engineer OneTrust
  • Charlotte Rogers, Features Editor Marketing Week
Vă puteți înregistra gratuit la eveniment aici.