7 factori care vor influența succesul comerțului electronic în a doua jumătate a anului 2020

Pentru retaileri, experiența online a trecut de la a fi „o prioritate” la „prioritate”.

În ultimii 10 de ani, comerțul online a crescut constant ca procent din comerțul cu amănuntul în ansamblu. Anul acesta, pentru anumite categorii, acesta a crescut la 100%.  Din China, unde JD a devenit un serviciu cheie și până în Vest, unde Amazon a trebuit să ia măsuri ca să limiteze cererea, cea mai mare parte a comerțului a devenit comerț electronic. Pe măsură ce am depășit această situație, clienții  au devenit acum clienți obișnuiți de comerț online. Milioane de tranzacții care ar fi avut loc anterior în magazin se produc acum online.

Cum pot retailerii să profite la maximum de această situație și cum pot utiliza în mod semnificativ oportunitățile de date și personalizare pentru a profita la maximum de creșterea cererii online a clienților?

Alăturați-vă pe 24 iunie Coveo, The Experience Intelligence Platform și Dan Barker, care are 20 de ani de experiență în domeniul ecommmerce în peste 100 de mărci, într-un eveniment unde veți discuta despre modul în care organizația dvs. poate oferi mai multă valoare prin valorificarea inteligenței artificiale și a datelor și poate obține mai multă valoare de la clienții noi și existenți, prin furnizarea experiențelor online la care se așteaptă.

Data

iun. 24 2020
Expired!

Mai multe informații

Citește mai mult

Organizator

Coveo
Înregistrează-te