7 moduri de a asigura succesul de brand prin analiza știrilor și a social media

Analiza mediilor sociale și de știri este în continuă evoluție. Ceea ce a fost inițial o sursă de idei pentru analiza reputației a devenit acum o sursă de informații despre consumatori, cu impact asupra fiecărui aspect al unei mărci sau al unei afaceri, de la marketing la servicii pentru clienți până la inovația produsului etc.

Aflați șapte dintre cele mai importante bune practici de analiză a rețelelor sociale și de știri pentru a maximiza impactul mărcii. Folosind exemple de la liderii de piață, cum ar fi Mercedes-Benz, Gucci, Burberry și Sky TV, experții de la NetBase Quid vor oferi informații practice despre modalități de utilizare, incluzând:

Utilizarea datelor pentru a efectua analiza concurenților și a anticipa tendințele pe verticală
Utilizarea informațiilor de consum și de piață pentru a menține clienții și a gestiona comunitatea
Măsurarea randamentului acțiunilor în social media

Evenimentul se desfășoară online pe 27 august. Accesul este gratuit, pe baza unui formular de înregistrare.

Data

aug. 27 2020
Expired!

Mai multe informații

Citește mai mult

Organizator

MarketingWeek
Înregistrează-te