Bune practici în execuția și măsurarea campaniilor

Capacitatea de a executa campanii de marketing fără cusur – și apoi de a le măsura eficacitatea – nu a fost niciodată mai importantă. Dar, obținerea unui control asupra gestionării și măsurării campaniei poate fi o provocare, mai ales atunci când echipele lucrează de la distanță. Totul începe cu alinierea internă.

Agenda webinarului organizat de MarketingProfs pe data de 19 noiembrie, cu începere de la ora 21, ora României, cuprinde 2 sesiuni cu durata a 45 de minute fiecare, cu temele:

 

  1. Cum să executați campanii de marketing fără cusur

Profesioniștii din marketing sunt supuși unei presiuni semnificative pentru a executa campanii impecabile în intervale de timp progresiv mai mici. Cu toate acestea, în viteza vremurilor noastre, asigurarea alinierii interne adecvate și a colaborării eficiente poate fi o provocare, mai ales atunci când majoritatea echipelor lucrează de la distanță.

Când competitorii se grăbesc pentru a lansa primii campaniile în piață, cum pot liderii de marketing să își scaleze campaniile și să accelereze fără a compromite calitatea?

În această sesiune, veți învăța cum să:

  • Realizați alinierea internă cu direcția strategică – și execuția
  • Obțineți vizibilitate asupra muncii desfășurate
  • Colaborați eficient la scară

2. Strategii și tactici de măsurare a campaniei moderne

Fiecare dolar contează, iar timpul înseamnă bani; și dacă nu contribuiți la creșterea financiară a organizației dvs., atunci eforturile dvs. sunt irosite. De aceea, datele și analizarea datelor pentru a oferi informații, sunt un pas crucial pentru fiecare campanie de marketing.

Analiza este un instrument puternic care vă permite să deveniți mai eficienți în dezvoltarea viitoare a campaniei și să vă simțiți mai sigur că deciziile pe care le luați sunt de fapt înrădăcinate.

În această sesiune, cum să faceți măsurarea campaniei de marketing și cum să capturați datele de care aveți nevoie.

Veți învăța:

  • Ce este și nu este măsurarea campaniei
  • Infrastructura de tehnologie de marketing de care veți avea nevoie pentru a efectua bine măsurarea campaniei
  • Cele trei niveluri de măsurare a campaniei
  • Primele patru lucruri care merg prost în măsurarea campaniei

Link pentru înregistrare gratuită aici.

 

Data

nov. 19 2020
Expired!

Interval orar

9:00 pm - 10:30 pm

Cost

Gratuit

Mai multe informații

Citește mai mult

Organizator

MarketingProfs
Înregistrează-te