Festivalul de Marketing, 5 – 9 octombrie 2020

Festivalul de Marketing din acest an va avea loc online, timp de cinci zile, între 5 și 9 octombrie, cu speakeri de top din lumea marketingului care vor discuta problemele-cheie și oportunitățile cu care se confruntă industria.

Vor fi 80 de sesiuni pe parcursul a cinci zile, cu unele dintre cele mai mari nume în marketing care s-au alăturat evenimentului pentru a discuta, dezbate și a vă ajuta să navigați printre cele mai mari provocări și oportunități ale industriei.

Speakerii confirmați până în prezent includ:

  • Mark Ritson, profesor de marketing și editorialist Marketing Week
  • Helen Edwards, editorialist Marketing Week
  • Paul Pomroy, CEO, McDonalds UK
  • Claire Hennah, vicepreședinte global comerțul online, Unilever
  • Rupert Bedell, vicepreședinte de marketing, American Express
  • Chloe Pierre, fondatoare thy.self
  • Nina Bibby, CMO O2
  • Ines Ures, OCM Deliveroo
  • Tom Wallis, OCM, Gousto
  • Alex Weller, director de marketing pentru Europa, Patagonia

Sesiunile vor include un mix de conținut live, preînregistrat și la cerere, precum și opțiunea de a lua parte la masterclass-uri de marketing cu speakeri de top, networking virtual și mentoring. Vor fi, de asemenea, sesiuni practice scurte cu privire la modul de a aduce schimbarea în marketing.

Redactorul șef al Marketing Week, Russell Parsons, spune: „Industria de marketing este plină de oameni inovatori, creativi și plini de resurse. Îi vom reuni pe mulți dintre aceștia în octombrie pentru a discuta, dezbate și determina cel mai bun mod de a înfrunta viitorul.

„Cu ajutorul celor mai strălucitoare minți din lumea marketingului și nu numai, vom prezenta peste cinci zile de inspirație, idei și sfaturi despre cum să abordați cele mai mari provocări cu care vă confruntați.”

Festivalul din acest an se va concentra pe cinci teme cheie:

Înțelegerea tendințelor
Livrare pentru clienți
Eficiență creativă
Managementul schimbării și stabilirea strategiei
Managementul recuperării și revenirea la creștere

Biletele sunt la vânzare începând de astăzi, cu un număr limitat disponibil pentru 199 GBP + TVA. Biletele cu preț complet vor costa 249 GBP + TVA.

Festivalul Marketingului este organizat de compania-mamă Xeim, care editează Marketing Week. Mai multe detalii despre line-up și modul de rezervare a biletelor găsiți pe site-ul Festivalului de Marketing.

Data

oct. 05 2020 - oct. 09 2020
Expired!

Cost

199 GBP

Mai multe informații

Citește mai mult

Organizator

Xeim
Înregistrează-te