Marketing Technology Friday Forum

Dacă doriți să fiți un foarte bun marketer, trebuie să înțelegeți și să folosiți la maximum tehnologia de marketing. Dar, gestionarea datelor, furnizorilor și altor elemente care contribuie la atingerea excelenței tehnologiei de marketing pot fi dificile. În cadrul evenimentului online desfășurat pe 10 iulie, aflați  info extrem de utile în alegerea și utilizarea tehnologiei în marketing.

  • Data: 10 iulie 2020
  • Sesiuni: 3 prezentări ale unor experți de top
  • Durată: 45 minute/sesiune
  • Cost: $0

Agenda evenimentului

  1. Călătoria către Nirvana în tehnologia de marketing. Veți afla:
  • Cadrul de guvernanță a tehnologiei de marketing
  • Patru procese interne cheie pe care trebuie să le stăpâniți pentru a utiliza tehnologia de marketing
  • Motivul nr. 1 pentru care majoritatea eforturilor de marketing în tehnologie eșuează
  • Informații din interior despre cum verifici furnizorii de tehnologii de marketing

Speaker: Christopher S. Penn, autoritate în analytics, marketing digital, tehnologie de marketing, știința datelor. Speaker, autor și co-fondator Trust Insights.

2. Evenimente hibride: ce trebuie să știți. Veți afla:

  • definiția și elementele cheie ale unui eveniment hibrid
  • provocările elementelor hibride
  • bune practici pentru niveluri înalte de implicare a audienței, fie ea personală sau virtuală

Speaker: McNeel Keenan, vicepreședinte, Product Management, Cvent, conduce divizia lider de soluții mobile și onsite care ajută organizatorii să execute, implice și afle informații de la audiență în timpul evenimentelor.

3. Date, date peste tot – dar care date contează? Veți afla cum:

  • identificați ce date sunt importante
  • colectați datele care contează cel mai mult
  • interpretați performanțele pentru a lua decizii acționabile

Speaker: Liz Zanter, Chief Data Advisor, Zanter Group, ajută clienții să înțeleagă și să acceseze datele pentru decizii de business informate.

Data

iul. 10 2020
Expired!

Cost

0 USD

Mai multe informații

Citește mai mult

Organizator

MarketingProfs
Înregistrează-te