Măsurarea ROI: cum cuantifici succesul în marketingul prin influenceri

Măsurarea eficienței marketingului prin influenceri este esențială în justificarea investiției. Cu toate aceste,a brandurile se confruntă adesea cu complexitatea cuantificării rezultatelor acestui tip de activitate.

Cuantificarea eficienței ființelor umane cu obiective variate este, inevitabil, mai dificilă decât simpla urmărire a performanței unui anunț online, de exemplu, iar accesul la date complete și exacte este, adesea, problematic. Pentru a urmări în mod eficient succesul acestui tip de campanii, brandurile învață că măsurarea trebuie să fie un efort de colaborare între parteneri.

În primul briefing virtual din 2021, ce va avea loc pe 17 februarie, începând cu ora 19.00 a României, panoul de experți al Influencer Intelligence va explora constatările cheie din ultimele cercetări conduse de Xeim. Sarah Penny, Head of Content la Influencer Intelligence, va conduce discuția despre modul în care pot fi evaluate diferitele variabile din cadrul campaniilor, analizând cât de eficiente sunt acestea pentru cuantificarea succesului față de analiticele tradiționale din marketing.

Această sesiune va acoperi, de asemenea, subiecte ca:

  • Statistici cheie din cercetări
  • Funcții pe care influențatorii le pot avea în cadrul unei campanii și modul în care acestea pot fi măsurate
  • Instrumentele disponibile pentru a înțelege adevărata valoare a parteneriatelor
  • Cele mai bune practici în măsurarea campaniilor
  • Cum a afectat pandemia globală funcțiile și practicile
  • Tendințe viitoare pentru ROI și măsurare în cadrul marketingului prin influencer

 

Data

feb. 17 2021
Expired!

Interval orar

7:00 pm - 8:00 pm

Cost

Gratuit

Mai multe informații

Citește mai mult

Organizator

Xeim
Înregistrează-te