Planificarea media în vremuri de incertitudine

Normele pentru planificarea mass-media au fost complet resetate din cauza schimbării obiceiurilor consumatorilor – accelerate în mare măsură de COVID-19. Datele și procesele pe care s-au bazat cândva specialiștii în marketing trebuie să fie ajustate pentru a reflecta mediul actual și efectul său persistent.

În acest webinar, care se va desfășura pe 3 februarie, începând cu ora 21.00, ora României, veți afla de la:

  • Heather Jordan, SVP, Product Management, Nielsen
  • Jay Nielsen, SVP, Global Planning Products, Nielsen
  • și invitatul Shar VanBoskirk, VP, Forrester

informații despre:
• Cele mai recente tendințe în ceea ce privește cheltuielile publicitare și consumul media și impactul COVID-19 asupra industriei
• O discuție despre modul în care brandurile pot adopta o abordare agilă, susținută de date, pentru a crea planuri de marketing eficiente astăzi
• Pașii următori pentru a planifica un viitor incert

Nu puteți participa la webinar? Înregistrați-vă și veți primi un link pentru a vedea sesiunea on-demand.

Data

feb. 03 2021
Expired!

Interval orar

9:00 pm - 10:00 pm

Mai multe informații

Citește mai mult
Înregistrează-te