React in Real Time: Pharma and Healthcare

Covid-19 a schimbat obiceiurile consumatorilor într-o clipă. Adoptarea de produse și servicii digitale – și, prin urmare, semnificația interacțiunilor în timp real – s-au accelerat într-un ritm pe care majoritatea brandurilor nu l-au anticipat.

În această sesiune de întrebări și răspunsuri online organizată pe 21 octombrie,  Marketing Week solicită specialiștilor în marketing din cinci sectoare cheie să explice modul în care au abordat criza Covid-19.

Se vor examina următoarele teme și impactul acestora asupra marketingului pentru mărci și servicii farmaceutice și de asistență medicală de înaltă tehnologie:

  • Cum răspund mărcile la o gamă întreagă de noi profiluri și comportamente ale clienților
  • Modul în care specialiștii în marketing pot utiliza date și informații în timp real pentru a adapta experiențele clienților
  • Tehnologia pe care brandurile o pot implementa pentru a transforma interacțiunile consumatorilor în angajamente valoroase în timp real

Speakeri:

  • Craig Percival, Marketing Director GB & Ireland, GSK
  • Carly Plewa, Account Executive Data & Identity, Salesforce
  • Russell Parsons, Editor in chief, Marketing Week

Data

oct. 21 2020
Expired!

Interval orar

12:00 pm - 1:00 pm

Cost

Gratuit

Mai multe informații

Citește mai mult

Organizator

MarketingWeek
Înregistrează-te