Webinar: Cum pot datele despre clienți să ajute companiile să își revină

Datele clienților au fost un activ valoros înainte de criza COVID-19; în urma acestei crize, valoarea potențială a acestor date crește exponențial. În viitorul previzibil, nu există niciun fel de „business as usual” pentru întreprinderile afectate, abia acum se văd efectele blocajului și distanțării sociale. Comportamentul și așteptările consumatorilor vor obliga companiile să își reanalizeze datele despre clienți pentru a înțelege mai bine nevoile clienților lor, în vederea adaptării comunicării pentru fiecare client în parte. 

În cadrul acestei sesiuni de întrebări și răspunsuri online, organizatorii vor explica modul în care comercianții cu amănuntul, companiile de asigurări și organizațiile de servicii financiare își pot utiliza datele despre clienți pentru a crea un avantaj competitiv – utilizând informațiile relevante și actuale pentru a maximiza eficiența campaniei și pentru a oferi experiențe adaptate viitorului.

Evenimentul se desfășoară pe 25 iunie.

Data

iun. 25 2020
Expired!

Mai multe informații

Citește mai mult

Organizator

WNS
Înregistrează-te