Odată cu apropierea alegerilor prezidențiale din SUA, Facebook a adăugat câteva instrumente noi la Biblioteca sa publicitară pentru a urmări mai bine cheltuielile publicitare politice și pentru a oferi mai multă transparență în modul în care fiecare campanie folosește opțiunile publicitare ale platformei.

Noile instrumente sunt concepute pentru a ajuta cercetătorii și jurnaliștii să înțeleagă și să demonstreze mai bine cum se fac cheltuielile publicitare pe Facebook de către politicieni.

În primul rând, Facebook va afișa acum ce alți agenți de publicitate au difuzat anunțuri cu un disclaimer „plătit de” în fiecare listă de reclame politice. De asemenea, Facebook adaugă și un nou widget, care va permite jurnaliștilor să partajeze un tracker de cheltuieli publicitare Facebook în timp real pentru candidații la președinție.

Noile instrumente vor ajuta jurnaliștii și reprezentanții mass-media să urmărească mai bine cheltuielile publicitare politice și să contextualizeze rolul pe care Facebook îl joacă în comunicarea mesajelor cheie. .

Sursa