Mai mulți utilizatori ai aplicației Facebook Pages au observat o nouă funcție apărută weekendul trecut, care le permite să transmită e-mail-uri de marketing customizate prin pagina lor de Facebook, relatează Social Media Today.

Adresele de e-mail trebuie adăugate manual în baza de date din Facebook; în acest proces, managerul de pagină trebuie să confirme că orice adresă de e-mail introdusă are acord explicit de contact pentru mesaje promoționale prin e-mail.

Intenția Facebook este de a replica sistemele CRM, reunind toate mesajele promoționale – incluzând reclamele Facebook și Instagram și emailurile promoționale – direcționate pe canalul Facebook. Toate e-mailurile pleacă de pe o adresă de e-mail ‘business.mailbyfb.com’ atașată contului de Facebook. Nu se pot utiliza adresele de e-mail pe care oamenii le afișează pe profilul de Facebook, acestea trebuie introduse manual.

Această funcționalitate pare să fie construită pentru companii care nu sunt familiare cu marketingul prin e-mail, furnizând o altă cale de a se conecta cu audiența printr-o unealtă simplă de tip CRM. De asemenea, aceasta le poate ajuta să dezvolte audiența pentru campaniile pe Facebook – o listă activă de contacte de e-mail poate fi utilizată pentru a construi audiențe customizate și apoi, cu ajutorul Facebook, se pot identifica persoane cu trăsături și interese similare.

Opțiunea pare să fie valabilă deocamdată doar pentru anumiți utilizatori din SUA și Australia.