Facebook a anunțat adăugarea unor noi funcții pentru platforma sa de management Business Suite, inclusiv programarea Poveștilor atât pentru Facebook, cât și pentru Instagram, împreună cu un nou proces de descoperire a afacerilor din News Feed.

Astfel, Facebook lansează o nouă opțiune în Business Suite, care va permite utilizatorilor să compună și să programeze Stories pentru Facebook și Instagram.

De asemenea, Facebook va permite acum utilizatorilor Business Suite să își salveze postările de pe Facebook și Instagram ca draft-uri, adăugând și mai multă flexibilitate de planificare.

Având în vedere utilizarea în creștere a formatului de Povești (Stories), tot mai multe branduri caută să încorporeze formatul în strategia lor de comunicare și, ca atare, este logic ca Facebook să ofere mai multe opțiuni de planificare a acestor instrumente.

În plus, Facebook dorește să adauge un nou element de descoperire a afacerilor, prin intermediul recomandărilor de pagini în postările din News Feed.

Facebook lansează, de asemenea, câteva noi opțiuni de publicitate:

  • Un nou obiectiv „Oportunități de conversie” pentru reclamele cu obiectiv de generare de lead-uri, care va permite marketerilor să optimizeze reclama pentru clienții potențiali cu cea mai mare probabilitate de conversie. Acest lucru ar putea face ca reclamele cu acest tip de obiectiv să fie mai valoroase din punct de vedere funcțional, spre deosebire de cele anterioare, care aveau doar o audiență mai mare.
  • Opțiunea de a converti formularele din reclamele de tipul Lead în șabloane Messenger pentru a face follow-up cu clienții potențiali
  • Noi reclame de tip Call, care vor permite afișarea unui buton CTA „Apelați acum” în anunțuri

Sursa