În ciuda COVID-19, boicotului agențiilor de publicitate și apariției în fața oficialilor americani cu privire la posibile încălcări antimonopol, Facebook a raportat din nou o creștere constantă, platforma depășind acum 3 miliarde de utilizatori din întreaga lume în „familia de aplicații”.

În primul rând, la utilizatori – Facebook a adăugat încă 100 de milioane de utilizatori activi lunari în T2, ajungând la 2,7 miliarde utilizatori activi pe lună.

Facebook continuă să înregistreze majoritatea creșterii audienței pe piața Asia-Pacific, în special în India, deoarece națiunea în curs de dezvoltare suferă propria schimbare digitală. Facebook a făcut recent un pas semnificativ spre maximizarea oportunităților sale în regiune, prin achiziționarea unui pachet de la furnizorul de telefonie mobilă indian Jio, prin care va căuta să construiască o platformă de comerț electronic pe piața indiană, care ar putea, în cele din urmă, să facă din Facebook platforma cheie pentru peste un miliard de cetățeni. De asemenea, Facebook, prin intermediul Instagram, a lansat recent funcționalitatea „Reels”, o clonă a TikTok pe piața indiană, după ce Guvernul indian a interzis TikTok din cauza conflictelor cu regimul chinez. India a fost, până atunci, a doua cea mai mare piață de utilizatori a TikTok, cu aproximativ 200 de milioane de utilizatori indieni activi în momentul înlăturării sale. Aceasta va prezenta o altă oportunitate pentru Facebook de a-și stimula creșterea regională.

În ceea ce privește activitățile zilnice, Facebook vede acum 1,8 miliarde de log-in-uri individuale în fiecare zi.

În afară de aceasta, Facebook a trecut, de asemenea, pragul de 3 miliarde de utilizatori, din punct de vedere al utilizării pe întreaga „familie de aplicații” – adică utilizatori activi combinați, individuali pe Facebook, WhatsApp, Instagram și Messenger.

În ceea ce privește veniturile, Facebook a înregistrat o creștere de 11%, până la 18 miliarde de dolari pentru trimestrul doi.

Articolul integral aici.