Surse: Facebook construiește un produs de chat audio similar cu populara aplicație Clubhouse.

Clubhouse, o aplicație socială, permite utilizatorilor să se adune în camere de chat audio pentru a vorbi despre diverse subiecte. Mark Zuckerberg, directorul executiv al Facebook, interesat de formele de comunicare audio, a apărut pe 7 februarie în aplicația Clubhouse pentru a discuta despre realitatea augmentată și virtuală.

Facebook este cunoscută pentru utilizarea noilor tehnologii și achiziționarea diferitelor medii care atrag utilizatorii, mai ales dacă publicul respectiv este tânăr. Compania a cumpărat site-ul de partajare a fotografiilor Instagram, aplicația de mesagerie WhatsApp și compania de realitate virtuală Oculus, când toate erau mici start-up-uri.

Facebook este, de asemenea, cunoscută în Silicon Valley pentru că este dispusă să-și cloneze concurenții săi. În 2016, Instagram a copiat una dintre funcționalitățile de marcă ale rivalului Snapchat, ”Stories”, care le permite utilizatorilor să partajeze videoclipuri și fotografii temporare. Anul trecut, Instagram a lansat Reels, un produs video asemănător cu TikTok. Când serviciul de teleconferință Zoom a devenit popular anul trecut, Facebook a creat rapid Rooms, un serviciu de chat video de grup. Și anul acesta, Facebook a lucrat la un produs concurent pentru Substack, popularul serviciu de newsletter.

Sursa: nytimes.com