Facebook se pregătește să lanseze o serie de funcții audio, inclusiv Live Audio Rooms, ca răspuns la Clubhouse. Compania va începe să testeze Live Audio Rooms în grupuri și speră să îl pună la dispoziția tuturor până în vară, când intenționează să-l lanseze și pe Messenger.

Pe lângă creatori și comunități, Facebook va permite vedetelor să găzduiască conversații cu alte personalități publice, experți și fani.

Pentru a genera bani din funcție, fanii vor putea sprijini creatorii prin Stars sau pot dona unor cauze care îi interesează. Facebook intenționează, de asemenea, să ofere un serviciu de abonament la scurt timp după lansare și posibilitatea de a taxa pentru accesul la o cameră audio live printr-o singură achiziție.

Pe lângă Live Audio Rooms, Facebook lansează o serie de alte funcții audio pe platformele sale, inclusiv un instrument de creare audio numit Soundbites și posibilitatea de a asculta podcast-uri în cadrul aplicației Facebook.

„Audio-ul se încadrează perfect în viețile noastre aglomerate, ne permite să fim inspirați de idei noi și să vorbim fără alte presiuni cu alte persoane cu aceleași idei”, a declarat Fidji Simo, șeful Facebook App.

„La Facebook, am văzut creșterea continuă a sunetului pe platformele noastre, de la apeluri audio la mesaje audio pe WhatsApp și Messenger. Lucrăm pentru ca mesajele audio să fie mai ușor de înregistrat și mai distractive – incluzând posibilitatea de a trimite clipuri sonore familiare către prieteni, de la efecte sonore, cum ar fi greierii care cântă, la citate din melodii populare. Dar știm că există mai multe experiențe sociale de creat pentru a ajuta oamenii să spună ce vor să spună, să descopere voci noi pe care nu le-au auzit până acum sau să facă schimb de idei cu viteza sunetului. ”

Sursa