După SUA, Facebook News ajunge și în Europa, în ianuarie 2021. Prima țară în care se va lansa este Marea Britanie, urmând apoi Franța și Germania.

Facebook intenționează să lanseze un serviciu de știri în Marea Britanie în ianuarie 2021, împreună cu un grup restrâns de editori. Facebook News va concura cu Google News.

„Cu Facebook News, vom plăti editorilor pentru conținut care nu este deja pe platformă, vom ajuta editorii să ajungă la un public nou și să obțină mai multe oportunități de publicitate și abonați”, a afirmat Jesper Doub, directorul parteneriatelor News, într-o postare.

Archant, Conde Nast, The Economist, ESI Media, Guardian Media Group, Hearst și alții se vor alătura rețelei Facebook News.

Miscarea pare să ofere avantaje tuturor și va funcționa similar cu modul în care o face în Statele Unite. Oferă personalizare pe baza paginilor pe care vizitatorul le urmărește și a știrilor cu care persoana a interacționat deja anterior.

Editorii cu contracte sunt plătiți în contracte multianuale în care Facebook are acces la toate știrile lor, nu doar la ceea ce împărtășesc pe Facebook. Editorii fără contracte sunt eligibili să apară și pe baza a ceea ce împărtășesc platformei.

Facebook News va concura cu Google News, oferind articole de top personalizate și materiale informative, fiabile și relevante. Cititorii vor vedea titlurile și poveștile de top ale zilei, alături de știri personalizate în funcție de interesele lor.

Lansarea în Marea Britanie în ianuarie se va baza pe succesul pe care Facebook News l-a înregistrat în SUA, a scris Doub, unde rețeaua socială a găsit că mai mult de 95% din traficul pe care Facebook News îl oferă editorilor este un public nou care nu a interacționat cu acele știri în trecut.

Sursa