Ford l-a numit pe Peter Zillig (foto) pe o poziție nou creată , în vederea consolidării poziției mărcii sale. Zillig va fi primul director de brand și comunicare pentru Ford Europe și responsabil cu direcționarea mesajelor în jurul noului slogan al mărcii, „Adu ziua de mâine”.

Noua poziționare, lansată în ianuarie, are ca scop să le arate consumatorilor că gigantul auto este viitorul vehiculelor electrice și se concentrează pe inovare și tehnologie. În timp ce producătorii auto cresc finanțarea pentru vehicule electrice, concurează pentru a fi aleși ca marca auto ecologică din generația următoare.

Zillig va fi responsabil pentru comunicarea de brand și de marketing B2C din întreaga Europă. El preia o parte din activități de la Anthony Ireson, care a fost director al departamentului de marketing al Ford Europe din 2016 și care preia divizia de customer service din UK.

Zillig se va alătura Ford la 1 iulie și va raporta directorului general pentru vehiculelor de pasageri și vicepreședintelui de marketing, vânzări și servicii la Ford Europe, Roelant de Waard.

De Waard declară: „Peter aduce cu el o mulțime de experiențe inovatoare, orientate către client, în domeniul digital, al comerțului cu amănuntul, al experienței, al conținutului și producției de marcă și suntem încântați să îl avem în echipa Ford Europe. „Noul nostru slogan este mult mai mult decât o campanie de marketing – este o nouă atitudine de orientare pentru angajații Ford care reflectă, viziunea Ford Europe asupra viitorului în aceste vremuri de ritm alert.”

Sursa