Webinarul Soluții moderne pentru evenimente hibrid: Cum folosim studiourile de înregistrare  este o activitate în cadrul Comunității OSC-MarketingManager, pe platforma digitala MarketingManager.ro. Participarea este gratuită pentru specialiștii din departamentele de marketing, pe baza confirmării înregistrării.

Oameni și Companii poate declina înregistrarea la eveniment, înscrierea ca membru în comunitate și/sau abonarea la newsletter, după caz, în masura în care rolul/funcția declarat/ă în cadrul formularului nu se află în sfera de activitate și interese vizate de Comunitatea OSC-MarketingManager.

Evenimentul se va desfășura online, prin intermediul ZOOM și va fi înregistrat. În cadrul Webinar-ului veți avea posibilitatea de a adresa întrebări utilizând secțiunea Chat.

După completarea formularului de mai jos în vederea participării dumneavoastră la evenimentul din 25 noiembrie, vom expedia pe adresa de email completată un mesaj de confirmare a înregistrării și datele de conectare sau un mesaj de declinare al înregistrării. În ziua premergătoare evenimentului veți primi un reminder pe email, cu detaliile de acces la webinar, iar dacă ați completat și telefonul dumneavoastră, un sms de reminder în ziua când are loc întâlnirea.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că detaliile de acces la webinar nu pot fi transmise și altor persoane care nu s-au înregistrat în prealabil.