Federația Mondială a Agenților de Publicitate (WFA) a lansat trei noi forumuri, astfel încât specialiștii în marketing la nivel mondial și regional să își poată împărtăși cunoștințele și problemele.

Fiecare forum abordează un domeniu de preocupare cheie pentru membrii WFA: capacitatea de marketing, managementul agențiilor și in-housing-ul. Acestea vor fi prezidate de de Becky Verano, directorul global al operațiunilor de marketing Reckitt; Tammy Hourigan, director global de relații cu agențiile Unilever; și Tracy Stallard, vicepreședinte global al agenției experiențiale și interne, AB InBev.

Suntem încântați de faptul că trei astfel de specialiști în marketing ni s-au alăturat pentru a extinde gama noastră de grupuri de specialiști care abordează provocările majore cu care multe companii regionale și globale se confruntă”, spune CEO-ul WFA, Stephan Loerke.

Forumul privind capacitatea de marketing va căuta să împărtășească cunoștințe despre modul în care se urmărește o agendă de marketing bazată pe date și care sunt avantajele unei culturi de marketing diversificate și incluzive, precum și  cum se poate măsura performanța programelor. Activitatea

Forumului de Management al Agenției se va concentra pe schimbul de cunoștințe în ceea ce privește transformarea modelelor de listă a agențiilor, prezentarea și informarea integrată pentru a conduce cele mai bune practici.

In-housingul a devenit o parte majoră a modelului de organizare a marketingului, iar în cadrul forumului dedicat se va acorda prioritate modurilor agile de lucru, structurilor interne și modul în care mărcile măsoară performanța și succesul brandului.