Crearea de reclame digitale care să atragă rapid atenția consumatorilor în peisajul online suprasaturat este o activitate provocatoare – mai ales dacă nu aveți instrumentele pentru a vă scala și direcționa anunțurile cu precizie.

Prea mulți specialiști în marketing pun rolul creativ într-un rol de sprijin în procesul publicitar digital, chiar dacă, potrivit Google Media Lab, 70% din performanța unei campanii publicitare se bazează pe calitatea reclamei acesteia. Aduceți echipa creativă în prim plan, ajutându-i să colaboreze și să contribuie alături de echipa media.

Ghidul elaborat de Ad-Lib vă arată cum:

  • Elaborați un brief creativ potrivit pentru reclame digitale
  • Construiți reclame digitale relevante pentru fiecare public țintă
  • Unificați echipele dvs. creative și media într-un flux de lucru conectat
  • Testați, modificați și optimizați elementele individuale ale anunțurilor pentru o implicare maximă
  • Măsurați cu precizie rentabilitatea investiției campaniei – inclusiv costurile creative, cum ar fi ideea, producția creativă etc

Ghidul, în limba engleză, poate fi descărcat, gratuit, de aici.