E-mailul este unul dintre cele mai eficiente canale de marketing, cu un randament mediu de 42 dolari pentru fiecare dolar cheltuit. S-ar putea să credeți că eficiența constă în simplitatea sa, la urma urmei, trebuie doar să trimiteți și ați terminat, nu? – Greșit.

E-mailul este de fapt un canal de marketing destul de complex. Există o mulțime de lucruri care ar putea merge prost și multe probleme care pot trece neobservate dacă nu aveți acces la datele corecte și nu știți unde să căutați.

Pentru a vă ajuta să profitați de canalul de e-mail, autorii au creat Fundamentele marketingului prin e-mail. Acest ghid vă oferă informații de care aveți nevoie pentru a înțelege cum funcționează marketingul prin e-mail, inclusiv:

  • Ce sunt filtrele de spam și cum le treceți?
  • Cum măsurați succesul prin e-mail?
  • Cum vă puteți optimiza programul pentru a evita filtrul de spam?
    Și altele

Descărcați ghidul de aici.