Când cauți un produs, un serviciu sau răspunsul la o întrebare, primul gând este, de obicei, „ia să văd ce zice Google”. De aceea, prezența companiei pe Google este esențială și este esențial să aveți o prezență Google Compania mea (Google My Business) coerentă.

Ce este Google Compania mea ?
Google Compania mea este un instrument gratuit pentru companii și organizații pentru a-și gestiona prezența pe proprietățile Google, inclusiv în Căutare, Hărți, Ads și multe altele. Acest instrument poate ajuta clienții să vă găsească, să crească audiența și să atragă trafic.

Cu Google Compania mea puteți:

  • gestiona informațiile: gestionați informațiile pe care utilizatorii Google le găsesc atunci când caută compania dvs. sau produsele și serviciile pe care le oferiți. Companiile care își verifică informațiile cu Google My Business sunt de două ori mai susceptibile de a fi considerate de încredere de către consumatori.
  • Interacționa cu clienții: citiți și răspundeți la recenziile clienților dvs. și postați fotografii care arată ceea ce faceți. Companiile care adaugă fotografii la profilurile lor de afaceri primesc cu 42% mai multe solicitări de indicații de orientare pe Google Maps și cu 35% mai multe clickuri pe site-urile lor decât companiile care nu fac acest lucru.
  • înțelege și vă extinde prezența: găsiți informații despre modul în care clienții au căutat afacerea dvs. și de unde provin acei clienți. De asemenea, puteți găsi informații de tipul: câți oameni au sunat compania dvs. direct din numărul de telefon afișat în rezultatele căutării locale în Căutare și Hărți.

Funcționalități Google Compania mea

Postări
Postările sunt locul în care puteți publica pentru clienții dvs. oferte, actualizări, informații despre evenimente și alte detalii. Există câteva tipuri diferite de postări pe care le puteți adăuga la Google Compania mea, inclusiv:

  • Noutăți: informații generale despre compania dvs., actualizări COVID-19
  • Evenimente: postările de evenimente au date și ore, astfel încât să puteți promova evenimentele viitoare
  • Oferte: aveți o vânzare sau o promoție? Aici veți împărtăși informațiile
  • Produse: adăugarea de postări de produse va arăta clienților ofertele dvs.
  • Actualizarea orelor: faceți modificări la orele dvs., astfel încât clienții să știe când aveți deschis
  • Postările vor rămâne pe Google Compania mea timp de 7 zile, cu excepția cazului în care introduceți o dată specificată.

Informații
Informațiile sunt locul în care veți adăuga toate detaliile companiei dvs. Acestea includ numele companiei, categoria de activitate, locația, orele de funcționare și multe altele.

De asemenea, puteți adăuga informații de contact aici, cum ar fi adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail. Acest lucru facilitează accesul clienților, deoarece nu trebuie să le caute pe site.

Insights
În Insights, veți obține analize precum:

  • Cum caută clienții compania dvs.
  • Interogări folosite pentru a vă găsi compania: cele mai populare interogări de către utilizatori unici
  • Acțiuni ale clienților: oamenii fac click pe site-ul dvs. sau vă sună? Pe ce butoane dau click
  • Apeluri telefonice: câte persoane vă sună direct din Google compania mea
  • Vizualizări de fotografii: de câte ori au fost vizualizate fotografiile dvs.
  • Puteți vizualiza datele din ultima săptămână, ultima lună sau ultimul trimestru.

Recenzii
Recenzii este locul în care puteți vedea și răspunde clienților care au oferit recenzii despre compania dvs. pe Google. Este important să citiți și să răspundeți la recenzii (în special negative) pentru a determina domeniile de îmbunătățire și a confirma ceea ce funcționează pentru afacerea dvs.

Interacțiunea cu recenziile clienților dvs. arată, de asemenea, oamenilor că vă pasă de produsul sau serviciul pe care oamenii îl cumpără de la dvs. Acesta arată clienților potențiali că sunteți dispus să faceți tot ce este necesar pentru a vă asigura o experiență pozitivă cu afacerea dvs.

Fotografii și videoclipuri
Aici puteți adăuga fotografii și videoclipuri la înregistrarea dvs. pe Google.

Produse și servicii
Prezentați cele mai bine vândute produse și anunțați oamenii ce vor obține de la dvs. Adăugați serviciile pe care le oferiți la înregistrarea dvs., astfel încât oamenii să poată afla cu ușurință la ce să se aștepte de la afacerea dvs.

 

Standarde

Pentru a utiliza postările în Google Compania mea, trebuie să vă creați locația GMB și să vă verificați contul. Rețineți, de asemenea, că Google limitează cine poate folosi postările Google Compania mea numai pentru anumite companii, deci ar trebui să verificați și dacă puteți crea postări în dashboard-ul Google Business.

Potrivit Google, „O postare pentru clienții dvs. pe Google ar trebui să fie scurtă, utilă și să inspire acțiune, iar fotografiile ar trebui să fie bine iluminate și să fie focalizate”.

Iată câteva lucruri de respectat:
Fiți precis: Care sunt cele trei lucruri pe care trebuie să le știe clientul? Ce vreți să-și amintească, pentru cât și când?
Fiți personal: arătați valorile companiei
Evidențiați: ceea ce face afacerea, produsul sau oferta dvs. unică
Asigurați-vă că includeți coduri unice sau restricții privind ofertele sau vânzările
Utilizați abrevieri obișnuite: zile, luni și ore pentru a economisi spațiu

Articol tradus din socialmediatoday.com, material realizat de agenția Sked Social.