Organizațiile nonprofit pot fi într-o permanentă bătălie pentru a se face remarcate pe web și, pe măsură ce tot mai mulți oameni donează online, angajamentul în online este vital.

Cu toate acestea, multe organizații nonprofit se confruntă cu bugete limitate și cu o concurență acerbă din partea companiilor și instituțiilor guvernamentale în motoarele de căutare.

Aici intervine SEO. SEO poate ajuta organizația non-profit să iasă în evidență față de concurență, permițându-i să evidențieze diferențele care îl o fac unică. De exemplu, Talk It Out, o organizație dedicată stopării consumului de alcool de către minori, și-a crescut traficul de căutare organică cu peste 750% în mai puțin de un an, investind în SEO. Această creștere masivă a traficului a sporit gradul de conștientizare pentru organizație la nivel național.

Iată un infografic care rezumă cele mai importante lucruri de avut în vedere pentru un SEO bun. Ghidul este realizat de agenția 919marketing, iar articolul complet, în limba engleză, cu multe info utile, este disponibil aici.

Credit: 919marketing