Reutilizarea conținutului a fost mult timp o strategie pentru marketeri. Are sens din multe motive creative și de conformitate. Din păcate, companiile lucrează adesea în silozuri de conținut, ceea ce duce la reinventarea și refacerea inutilă a conținutului care merită un public mai larg. Rezultat: oportunități ratate de a multiplica lățimea proiectului și de a economisi bani.

O soluție care a câștigat o tracțiune rapidă cu directorii de creație, creatorii de conținut și brand manageri este managementul activelor digitale (DAM). Tehnologia permite brand managerilor să treacă peste procesele tradiționale de flux de lucru creativ cu rutine de automatizare care transformă procesul de producție cu viteză, eficiență, calitate și eficacitate demonstrabile. Acest manual examinează modul și motivul pentru care metodele DAM se află în centrul a peste 2100 de branduri de top, ajutându-le să:

  • automatizeze sarcinile care consumă timp; să lucreze în paralel cu designerii și să reutilizeze conținutul cu fler și ușurință.
  • ofere mai mult conținut cu mai puțin stres și griji diverselor părți interesate.
  • democratizeze conținutului în moduri care duc la îmbunătățirea proiecției mărcii și a eficacității comunicării.

Ghidul poate fi descărcat de aici.