Un pariu recent al companiei de livrări Glovo, care e cunoscută ca intermediar între clienţi şi retaileri sau restaurante, îl reprezintă propriile magazine virtuale (centre de livrare), din care clienţii pot comanda direct. Produsele care se regăsesc în cadrul spaţiilor Glovo Express, în momentul de faţă, sunt achiziţionate direct de la producători sau distribuitori. „Ca orice alt retailer, şi noi ne-am îndreptat către distribuitori, pentru a obţine cele mai bune avantaje, pe care, la rândul nostru, să le putem oferi clienţilor noştri“, spune Victor Răcariu, regional general manager pentru regiunea SEE. Astfel, compania ajunge să se lupte cu retailerii din piaţă, unii dintre ei partenerii Glovo. Totuşi, Victor Răcariu spune că serviciul de livrare rapidă prin centrele proprii Glovo Express vine ca o completare a ceea ce platforma oferă deja astăzi pe zona de Quick Commerce.

Astfel, Glovo intră în competiţie cu Bringo (Carrefour) pe piaţa livrărilor expres din supermarket la domiciliu, iar aici va intra şi Emag, cu 22.000 de produse aduse în maximum două ore din depozitele proprii.

Articolul integral aici.