Google a anunțat ultimii pași în creșterea activității de comerț online, printr-un parteneriat îmbunătățit cu Shopify și instrumente actualizate de căutare a produselor bazate pe capturi de ecran și imagini.

Google a anunțat că își extinde parteneriatul cu Shopify, care va oferi procese noi, simplificate, pentru a permite celor 1,7 milioane de comercianți ai Shopify să își prezinte produsele pe Google „în doar câteva clickuri”.

Google nu a furnizat încă informații cu privire la procesul actualizat, dar ideea este că va permite comercianților Shopify să își listeze cu ușurință produsele pe platformele de cumpărături Google, care au înregistrat o creștere semnificativă a interesului în ultimele 12 luni.

Google a înregistrat o creștere cu 70% a dimensiunii catalogului său de produse și o creștere cu 80% a comercianților pe platforma sa, în ultimul an. Acest lucru a fost stimulat în mod deosebit de faptul că Google a eliminat toate taxele pentru listările de produse Google Shopping din aprilie trecut.

Capacitatea sporită de a ajunge la mai mulți căutători are un apel major și, pe măsură ce apar mai multe produse în sistemul Google, devine un asistent mai puternic pentru descoperirea comerțului electronic.

În plus, Google urmărește, de asemenea, să faciliteze mai multe descoperiri de produse prin căutări de imagini, cu o nouă solicitare de sugestie în Google Photos pentru a căuta imagini încărcate pentru potriviri relevante ale produselor.

Când veți încărca o imagine în Google Foto, veți vedea acum o opțiune de „căutare în această captură de ecran” sau fotografie pentru potențiale potriviri de produse. O facilitate care seamănă foarte mult cu instrumentul Lens al Pinterest, pe care Google l-a reprodus deja în mai multe moduri.

Google dorește, de asemenea, să le reamintească utilizatorilor activitatea lor de cumpărături anterioară cu un nou modul în Google Chrome care va evidenția orice coșuri deschise pe care utilizatorii le-au lăsat pe web, în ​​cazul în care doriți să le revizitați într-o etapă ulterioară.

La un miliard de sesiuni de cumpărături pe zi deja, dacă nu acordați atenție listărilor și opțiunilor magazinelor Google, probabil că pierdeți – și acest lucru pare să devină și mai apăsător prin adăugarea acestor instrumente.

Sursa