Google a început testarea mai multor servicii pentru cumpărarea și vânzarea de publicitate audio programabilă. Eforturile urmăresc să îmbunătățească experiența ascultătorului de reclame audio în canalele de streaming de muzică, radio digital, podcast-uri și articole text-to-speech, oferind în același timp editorilor modalități mai bune de a-și monetiza conținutul.

Google a extins Ad Manager pentru a sprijini introducerea dinamică a anunțurilor pe canalele audio, împreună cu adăugarea de noi funcții de monetizare și previziune programatică. Această caracteristică permite editorilor să ofere spațiu cumpărătorilor autorizați, inclusiv marketerilor care utilizează platforma Display & Video 360 (DV360) Google pentru a gestiona campanii audio digitale. Platforma de publicitate online a companiei va oferi reclame audio digitale în viitor.

Serviciile de streaming audio Spotify și TuneIn folosesc deja Ad Manager pentru a vinde spațiu de reclame audio. Spotify utilizează Ad Manager pentru a negocia prețurile și termenii pentru spațiul rezervat cumpărătorilor, în timp ce TuneIn utilizează Ad Manager pentru a gestiona spațiul său de reclame audio, afișare și video.

Articolul integral, în limba engleză, aici.