Directorul de marketing de lungă durată al companiei Apple, Phil Schiller, preia un rol ceva mai mic după decenii în cadrul companiei. Schiller renunță la funcția de vicepreședinte senior de marketingului, dar va rămâne responsabil de App Store și Apple Events. Greg Joswiak, anterior director de marketingului pentru produse, va prelua fosta poziție a lui Schiller ca lider general al marketingului Apple.

Marketingul are un rol imens în interiorul Apple, care depășește pur și simplu publicitatea pentru produse, astfel că vestea marchează o schimbare semnificativă în cadrul companiei. După cum afirmă Apple, divizia de marketing este „responsabilă pentru managementul produselor și marketingul produselor, relațiile cu dezvoltatorii, cercetarea de piață, managementul afacerilor, precum și educația, întreprinderile și marketingul internațional.” Joswiak a ocupat funcții de conducere în Apple de mai bine de două decenii și a condus marketingul de produse Apple la nivel mondial în ultimii patru ani.

Schiller este alături de Apple din 1997, contribuind la transformarea companiei la forța tehnologică de astăzi. Deși a fost responsabil de marketing, Schiller este cunoscut și pentru implicarea sa în hardware-ul Apple, prezentând deseori produse noi, precum Mac Pro, pe scenă.

Articolul integral aici.