Heist Industries și 360insights lansează Reverba, prima divizie de Online Sampling. Reverba reprezintă versiunea digitală a procesului de sampling, activitate care a fost aproape complet sistată în ultima perioadă.

Concret, Reverba este o platformă care poate oferi o alternativă la samplingul clasic, poate atinge targeturi mult mai controlabile, poate fi dezvoltată de la ceva extrem de basic, precum testarea unui produs nou, până la programe de ambassadorship și reward.

„Reverba poate constitui un răspuns imediat la o perioadă dificilă, în care majoritatea acțiunilor de sampling sunt on-hold, dar în același timp ne poate indica felul în care va arăta viitorul în sampling. Mai eficient, mai targetat, mai orientat către rezultate”, spune Radu Pilat, Managing Partner Heist Industries.

 „Reverba va intensifica eficiența sampling-ului, atât prin evaluarea conversiei consumatorilor din non-utilizatori în utilizatori, cât și prin urmărirea schimbării comportamentului de consum – din consumatori ocazionali în consumatori constanți. Măsurarea atractivității produsului și aflarea feedback-ului consumatorilor pentru toate elementele mixului de marketing – marcă, ambalaj, produs și preț – vor oferi profesioniștilor din echipa de marketing insight-uri valoroase referitoare la indicatorii de performanță ai brandului”, a declarat Panicos Christopoulos , Managing Director 360insights.