De ce unele produse atrag atenția consumatorilor și altele nu? Ce ne face să alegem anumite produse fără să știm nimic despre ele? Există un model care stă la baza acestor alageri?

Nir Eyal răspunde la aceste întrebări (și multe altele) explicând modelul Hook – un proces în patru etape încorporat în produsele multor companii de succes pentru a încuraja subtil comportamentul clienților. Prin „cicluri de cârlig” consecutive, aceste produse își ating obiectivul final de a ajunge la consumatori în mod repetat, fără a depinde de publicitate costisitoare sau mesaje agresive.

Hooked se bazează pe anii de cercetare, consultanță și experiență practică a lui Eyal. El a scris cartea pe care și-ar fi dorit să o aibă la dispoziție ca fondator de start-up. Cartea nu prezintă teorie abstractă, ci este un ghid pentru construirea unor produse mai bune. Hooked este scris pentru manageri de produse, designeri, specialiști în marketing, fondatori de start-up-uri și oricine încearcă să înțeleagă modul în care produsele ne influențează comportamentul.

Cartea poate fi achiziționată aici.