Continuând inițiativa Codului de Bune Practici în Influencer Marketing lansat împreună cu 2Performant în octombrie 2020 ce își propune o auto-reglementare a industriei locale de Influencer Marketing, IAB România anunță Programul de Certificare în Influencer Marketing în România, un proiect care va fi lansat în această toamnă.

Acțiunea este dedicată influencerilor și creatorilor de conținut din România și vine atât în sprijinul agențiilor de comunicare, de marketing, digitale și de publicitate, dar și al companiilor, prin oferirea unei liste de influenceri care, astfel, vor demonstra că înțeleg industria, terminologia, precum și mecanismele implementării unei campanii, ori legislația.

Astfel, din toamnă, influencerii și creatorii de conținut care vor să fie certificați de către IAB România vor putea da un examen online care va cuprinde întrebări din cadrul Codului de Bune Practici în Influencer Marketing, pentru a oferi companiilor și agențiilor o bază de profesioniști pe care se pot baza în campaniile de marketing și comunicare.

Articolul integral pe revistabiz.ro