Studiul Piper Sandler Making Stock With Teens este un excelent barometru al gusturilor consumatorilor adolescenți, care au evoluat pe măsură ce pandemia continuă să modeleze viața de zi cu zi.

Îmbrăcămintea și mâncarea au acum cea mai mare prioritate în rândul cheltuielilor, deoarece aproape toți adolescenții (96%) s-au întors la școală într-un format hibrid sau personal. Cheltuielile auto-raportate ale adolescenților au crescut ușor la 2.274 USD pe an și, în timp ce îmbrăcămintea reprezintă un procent important din cheltuieli, jocurile video, filmele și îngrijirea personală și-au redus procentele ușor de la an la an.

Brandurile preferate ale adolescenților au resimțit o oarecare creștere a vânzărilor și, în timp ce Nike rămâne în top atât în ​​îmbrăcăminte, cât și în încălțăminte, mărcile de modă Crocs, Pacsun, Hey Dude, Zara, Shein și gymshark au câștigat o cotă impresionantă. Chick-fil-A, Starbucks și Chipotle s-au situat în topul mărcilor de restaurante preferate în rândul adolescenți. În ceea ce privește magazinele de beauty, Ulta este favorizată de 46% dintre adolescenți, comparativ cu 21% pentru Sephora.

Ultimul sondaj confirmă faptul că Gen Z este „conștientă” de problemele politice și sociale, mediul și egalitatea rasială fiind pe primul loc. Aceasta se traduce prin unele modele de cumpărare mai noi, cu o majoritate a adolescenților care vând (62%) și cumpără (51%) second hand.

În timp ce adolescenții se întorc la școli – și mall-uri – rămân conectați online, petrecând aproximativ patru ore pe zi pe rețelele de socializare. Snapchat și TikTok rămân site-urile lor preferate, întrucât Instagram a scăzut 300 de puncte de bază de la an la an. În ceea ce privește consumul de videoclipuri, Netflix (32%) și YouTube (30%) au condus piața. Amazon rămâne în top în ceea ce privește site-urile de cumpărături.

Piper Sandler a chestionat 10.000 de adolescenți din 44 de state americane cu o vârstă medie de 15,8 ani pentru această ediție a Taking Stock With Teens.