Marketingul de conținut a fost o tehnică preferată în rândul specialiștilor în marketing din aproape toate piețele în ultimul deceniu. Are compatibilitate cu sute de alte strategii de marketing web, inclusiv SEO, marketingul pe rețelele sociale și marketingul prin e-mail și oferă una dintre cele mai bune rentabilități pe investiții (ROI) ale oricărei campanii de marketing. Odată cu creșterea importanței conținutului în strategia de marketing din toate sectoarele, 70% dintre specialiștii în marketing investesc activ în marketingul de conținut.

Esența marketingului de conținut este în mod clar conținut și povestiri de înaltă calitate. Cu toate acestea, de-a lungul anilor, pe măsură ce povestea a evoluat, atenția oamenilor s-a îndreptat spre alte domenii. Având în vedere că marketingul video este forma # 1 în strategia de conținut, 66% dintre oameni preferă să vizioneze videoclipuri despre un produs decât să citească. Cu toate acestea, specialiștii în marketing trebuie să se asigure că vând articole care acoperă fiecare aspect posibil care îi ajută pe potențialii cumpărători să declanșeze decizia de cumpărare.

Când vine vorba de consumul de conținut în mișcare, podcast-urile sunt următoarele pe listă după marketingul video.

Blogul și articolele sunt cele mai bune medii care vă pot ajuta să înțelegeți importanța conținutului în orice strategie de marketing. Companiile cu blog au înregistrat o creștere cu 97% a generării lor de clienți potențiali.

Iată un infografic cu statistici de marketing de conținut mai valoroase, care vă vor ajuta să vă strategizați crearea de conținut și distribuția acestuia. Infografic publicat de SalesIntel: