Indiferent dacă este pe mobil sau desktop, global sau local, Google este utilizat pe scară largă de către consumatori. Gigantul este principalul referent de pe web, iar căutarea rămâne un canal de marketing de încredere pentru dezvoltarea unei afaceri.

Dacă încă nu sunteți convins de valoarea investiției într-o strategie SEO pentru site-ul dvs., atunci statisticile din infograficul de mai jos, proiectate de Graphic Rhythm și compilate de Elite Content Marketer, ar trebui să fie argumentul de care aveți nevoie. Și chiar dacă lucrați deja la îmbunătățirea prezenței site-ului dvs., merită să integrați învățăturile din aceste statistici SEO în strategia dvs.

Infograficul explorează următoarele elemente cheie:

Cum arată peisajul motorului de căutare în 2021 și de ce este util pentru branduri să investească timp în SEO (indiciu: Majoritatea experiențelor online încep cu un motor de căutare)
Principalele tendințe de căutare care au dominat 2020
Importanța backlink-urilor și de ce prima pagină a Google este denumită drept bun imobiliar de primă importanță pentru mărci

Sursa