Pandemia Covid-19 a determinat economia să intre în depresie. Spre exemplu, în SUA, rata șomajului a ajuns la un recod de 14,7% în aprilie, iar pe 8 iunie a fost anunțată oficial intrarea SUA în recesiune. Și totuși, exemple din istorie arată că în timpul marilor crize există numeroase oportunități, și, în mod special, companiile de tehnologie pot prospera în această perioadă. Marketerii trebuie să aibă în vedere tendințele de progres tehnologic, care îi pot ajuta să redefinească și adapteze instrumentele pe care le utilizează.

Iată câteva cifre interesante:

  • înainte de pandemie, 29% dintre absolvenții americani de colegiu lucrau de acasă. În timpul pandemiei, 2 din 3 americani lucrează de acasă și 3 din 5 americani doresc să lucreze în continuare de acasă
  • vânzările de dispozitive pentru home office au crescut: chromebooks (laptopuri operate de Chrom OS) cu 400%, webcam-uri cu 170%, monitoare cu 138%, căști cu 134%
  • platformele de videoconferințe au înflorit: Google Meet creștere de 30 de ori a utilizatorilor zilnici, G Suite – 1 million abonați în februarie, Zoom +190 milioane de utilizatori zilnici în 3 luni
  • Microsoft și Apple au început activitatea în timpul crizei petrolului din anii 70 – astăzi, sunt cele mai mari companii din SUA
  • marea recesiune a adus inovații, ca: aparatele de ras electrice, aparatele de radio auto, fursecurile cu ciocolată, Monopoly
  • tot în timpul marii recesiuni și-au început activitatea firme ca: AirBnB, WhatsApp, Instagram, Uber, Pinterest etc
  • inovațiile care vor ajuta economia post-Covid-19 sunt: infrastructura 5G, realitatea virtuală, telemedicina, creșterea muncii de acasă

Alte informații interesante, în infograficul de mai jos, furnizat de TradeSchoolCareers.com

How Technology Will The Economy Recover

    • Source:

TradeShowCareers.com